Kan du inte hitta dina biljetter?
Ingen fara vi hjälper dig hitta dem direkt.
Steg ett är att kika i ditt spamfilter eller skräppost om den råkat hamna fel.
Biljetten blir skickad tillsammans med orderbekräftelsen. Vissa inkorgar meddelar inte om de flaggat ett mail som spam, i det läget rekommenderar vi att du loggar in på ditt Billettokonto. (Om du inte har ett Billettokonto kan du skapa det genom Billettos välkomstmail, alternativt klicka på Glömt lösenord under fliken logga in på Billettos hemsida. Ange mailadressen som du gjorde köpet med så mottar du en länk där du kan skapa ett lösenord och därefter logga in)
Logga in på ditt Billettokonto
Klicka på fliken Mina biljetter
Du ska här kunna se och ladda ner dina biljetter
Om dina biljetter inte är synliga inne på Mina biljetter så kan det vara på grund av följande orsaker:
– Din betalning gick inte igenom så det finns inga bokade biljetter.
– Du råkar vara inloggad på ett annat Billetto-konto än det du använde när du köpte biljetterna.
– Du har skapat ett konto med fel mailadress, då du vid ett misstag stavat mailadressen fel.
Kan du fortfarande inte hitta dina biljetter så kan du mejla oss på kundservice@teaterbristol.se eller ringa oss på 010-555 88 98. Om det är stängt och evenemanget kommer äga rum innan vi öppnar så är det inga problem. Vi kan alltid hjälpa till på plats i kassan innan evenemanget att hitta dina biljetter.
Notera: Inne på ditt Billettokonto kan du även se status på din order och se om köpet gått igenom eller ej. Klicka på Meny därefter Min data och Order. Om det står utgått har order inte gått igenom och du behöver göra ett nytt köp.